Welkom op de menukaart van Fluks Catering/Beenham !

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 14:17:49 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
> Het punt is: Hein kan niet leven met de waarheid over Hein.

Correctie: hein kan niet leven met de gefabriceerde waarheden over Hein, van een jaloerse, beschadige man die zich heeft gefixeerd op Hein, om redenen die alleen de dieptepsychologie zou kunnen verklaren.

> Die zal hij altijd willen ontkennen. Aangezien ik niet tegen
> schijnheilige
> praatjes kan, zal deze rel pas eindigen als Hein eindelijk de trieste
> waarheid over zichzelf onder ogen durft te zien.

Correctie: Hein moet, als het aan mij ligt, MIJN vervormde waarheid over Hein accepteren, MIJ gelijk geven, SCHULD bekennen tav MIJN aantijgingen. Hein moet door de knieën. En als hij niet door de knieén gaat (en dat zit er niet in, knul), dan zal ik gewoon doorgaan met sarren, treieteren, stalken, verdraaien en liegen, totdat Hein en ieder eromheen, ook deze lijst, horendol is. Daar heb ik, Muijzenberg, lak aan. Ik héb tenslotte geen moer met D66, dus waarom zou ik treuren als een D66-lijstje naar de kloten gaat? Als IK maar gehoord word!!!!

> Maar dat geldt toch voor 98% van Fluks' postings?
> Wat heeft bijvoorbeeld zijn maandenlange campagne tegen Hirsi Ali
> met D66 te maken?

Correctie: had zeer wel met D66 te maken. D66 heeft van de AHA - Verdonk kwetsie zelfs een breekpunt gemaakt. Dus m,e dunkt. Daarbij: Fluks kan wat doorslaan, wie niet, maar hij zat al zeer vroeg, toen dat nog uiterst incorrect was, op het goede spoor met AHA.

Dat is het eerste verstandige dat ik in tijden van u hoor. Nu nog de daad bij het woord voegen.