D66-lijst

Sun Mar 4 11:02:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten we het eenvoudig houden:

Als je niet wilde schieten hoefde je niet verplicht in mil. dienst,
kreeg je elders een andere maatschappelijke taak.

Als je niet alle gerechtigden wilt trouwen,
geef je je baan als trouwambtenaar op.
Toetsing van wat dan ook is niet nodig,
de baan is niet verplicht!

Logisch dat je je baan opzegt als je het huwelijk
democratisch opengesteld deels onjuist vindt inmiddels.

Fritz van Rikxoort