Over de wartaal van Fluks en de leugens van Hein

Sun Mar 4 01:01:52 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-mrt-2007, at 20:18, Hein van Meeteren wrote:

> Het IS waar.

Het is wartaal van warhoofd Fluks, en dus NIET waar.
(Overigens, als Hein van iets bezeert dat dit waar is, is dat ook al een
uitstekende indicatie dat het niet waar is.)

> Geloof me nu maar.

Pffft, Heintje toch. Rond de opheffing van DB.NL heb je niets anders
gedaan
dan liegen. En dan zouden we je nu ineens moeten geloven?

> De man zat mét vd Muijzenberg triomfantelijk in de rechtszaal
> zichtbaar te genieten van een van de moeilijkere momenten in mijn
> leven.

De zaal was zo ingericht dat wij achter Hein van M. zaten die
verdacht werd
van het voor veel geld benadelen van de Nederlandse overheid.
Of wij wel of niet triomfantelijk zaten te genieten kon Hein van M.
dus niet zien.

> Het was walgelijk.

Wat ik met name walgelijk vond was dat slechts zijdelings aan de orde
kwam
dat Hein van M. blijkbaar niet alleen idioot veel benzinekosten had
opgevoerd,
maar ook een vergoeding wegens een of meerdere televisieoptredens (of
radio-optredens, daar wil ik afwezen) NIET had opgegeven (smoes: ik
wist niet
dat dat moest).

De staat ernstig benadelen, en dan intussen wel een grote bek over
mensen
met een uitkering, dat vind ik pas echt walgelijk.

> (Ze zaten dusdanig opgesteld dat zij de eerste waren die ik zou
> zien bij binnenkomst.

Er was - buiten de toenmalige scharrel of ex-scharrel van verdachte -
geen ander
publiek. Het was dus onvermijdelijk dat verdachte ons zou zien.
Dat was overigens niet toen verdachte de zaal binnenkwam, maar op het
moment
dat verdachte bij het zaaltje arriveerde, na zijn aankomst meer dan
een uur te hebben
uitgesteld om volstrekt onduidelijke redenen.

> Het is een openbare plaats, zo'n rechtszaal,

Inderdaad.

> maar het overduidelijk: hier werd gestalkt en geïntimideerd)

Dat 'overduidelijk' moet je maar aan de bevoegde instanties uitleggen
in het kader
van een strafrecht- en civielrechtprocedure ter zake van smaad en/of
laster meermalen
gepleegd.

Erik vdMb