Sun Mar 4 00:47:47 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-mrt-2007, at 18:57, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De afgelopen dagen valt regelmatig de naam van een compaan van Erik
> van den Muijzenberg, ene Chefren Hagens, in verband met aftappen en
> spionage van Nederlandse burgers.

Nee, de afgelopen dagen noemt Maffe Hein die naam regelmatig in zijn
nu al jaren durende pogingen om betrokkene - die net als ik niet gediend
was van Heins getier op de DB.NL-lijsten - door het slijk te halen.

> Chefren Hagens himself bekent een en ander op,
>    http://www.netkwesties.nl/editie34/artikel3.html
> hier staat dat hij mensen aftapt voor de politie, justitie en de
> geheime dienst.

Dat staat er niet, Fluks. Lever het diploma maar in want je kunt een
simpel
artikeltje in Netkwesties niet lezen.

Er staat dat dat het bedrijf van betrokkene (IDD uit Delft) apparaten
levert waarmee de Nederlandse intrnet serviceproviders kunnen voldoen
aan hun wettelijke verplichting tot aftappen van internetverkeer.
Er is niets geheimzinnigs aan; het apparaat in kwestie wordt gewoon
beschreven op de website van IDD, zie: http://www.idd.nl/ft/

> Als het waar is dat deze meneer iemand als ons aller Hein tot in de
> rechtzaal stalkt, dan zouden D66-kamerleden wel eens vragen in de
> Tweede Kamer mogen stellen...

Wedden dat die vragen er niet komen?
Maar je kunt natuurlijk altijd een burgerbeweging starten.

> Hier deugt van alles niet.

Het enige wat er niet deugt is jouw vermogen tot begrijpend lezen.

Erik vdMb