D66-lijst

Sun Mar 4 01:09:11 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-mrt-2007, at 10:48, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Surf naar,
>     http://www.fluks.combidom.com/javascript/sidebar_d66.htm
>  en men komt Erik (even raden: bagger, db, pilletje ?) nooit meer
>  tegen.

Wees eens een vent en zet erbij dat je een gefilterde versie van deze
lijst
aanbiedt. Dan kunnen mensen tenminste zelf kiezen of ze jouw censuur
wel of niet wensen !informationele zelfbeschikking).

>  Heerlijk rustig... Men heeft wel door dat er iets speelt (vandaar
>  dat ik even keek of de heren M en M elkaar soms elders in de haren
>  waren gevlogen - en ja hoor, dat bleek het geval).

Ik legde Henk V. even iets uit, en jawel hoor daar kwam Hein de zaak
weer onderschijten.

>  Erik heeft 2/3 van de medelijsters weggejaagd,

We houden nooit exit interviews dus je weet helemaal niet waarom
mensen afhaken.

> nclusief de twee
>  lijsteigenaren (die maar 1 regeltje in de listheader hoefden in te
>  tikken en we zijn er voor altijd van Erik verlost),

Dit is van een Hein van Meeteren achtige domheid.

> gaf aanleiding
>  tot de boycott door D66 van deze lijst en zo meer.

Dat had waarschijnlijk meer met het getier van Hein te maken - zie
wat ik schreef over mijn bericht aan Pechtold.

> Terwijl Erik ook
>  nog eens niets heeft met D66 - Erik heeft niets met iets of iemand,
>  voor hem is de PVV een vuurrode partij.

Ik stem doorgaans SP.

>  Het is zonneklaar dat Hein de waarheid spreekt

Dit is van een Hein van Meeteren achtige domheid.

> - hoe raar deze ook
>  klinken mag. Erik heeft een eigen familielid (!) dermate (voor de
>  rechter nog wel) getreiterd dat de dood erop volgde -

Ik ben als kind meer dan tien jaar seksueel misbruikt door de vriend
van mijn moeder.
(Strikt genomen geen familielid.) Toen ik een rechtszaak aanspande
verklaarde deze
man dat hij mij in elkaar zou laten slaan als ik niet ophield. Er
zijn aanwijzingen dat
het niet bij dreigementen is gebleven, want ik ben enkele weken later
in elkaar
geslagen en bewusteloos in een stille zijstraat aangetroffen -
conform de dreigementen.

De rechtszaak heb ik gewonnen, en de persoon in kwestie, die
inmiddels met mijn
moeder was getrouwd, moest ruim een miljoen gulden schadevergoeding
betalen.
Enkele maanden voor die uitspraak is hij na een maagoperatie overleden.

Dit zijn de feiten.

Of hij last van zijn maag kreeg door stress, door een bacterie, door
jarenlang slecht
eten, door kanker weet ik niet en weet jij al helemaal niet, dus je
raaskalt maar een
eind weg. Zoals gewoonlijk.

> Hein heeft
>  daarom alle reden om bang te zijn dat Erik zijn kinderen iets
> aandoet.

Hein heeft geen enkele reden om bang te zijn dat ik zijn kinderen
iets aandoe.
Ik heb redenen om te vrezen dat Hein mij iets aandoet. Hein heeft mij
hier openlijk
meerdere malen met lichamelijk geweld bedreigt - op zichzelf al een
strafbaar feit.
Het is verbijsterend dat niemand op de lijst zelfs maar zegt dat hij
moet stoppen
met zijn bedreigingen.

>  Ik word zelf al jaren via Internet gestalkt (niet door Erik) - ik
>  weet maar al te goed wat Hein doormaakt.

Ik word door Hein al jaren achtervolgd en met rechtszaken gedreigd.
Zelfs privé kreeg ik allerlei onaangename mails van hem, waarin de
man zich met mijn
seksuele leven meende te moeten bemoeien en mijn incestverleden in
twijfel trok.
Ik had dat verleden maar verzonnen volgens Hein - terwijl er nota
bene een uitspraak
van de rechter ligt.

>  Als Erik inderdaad bij een zaak van Hein in de rechtzaal zat (of dat
>  waar is weet ik natuurlijk ook niet),

Ja hoor, dat is waar.

> dan wijst dat op een psycho-patische persoonlijkheidsstoornis.

Matig je je nou ook al aan dat iets van psychologie weet?
Ik bemoei me toch ook niet met astronomie?

> Zoiets doet een normaal mens nu eenmaal niet.

Heb je het nu over het waanzinnige getier van Hein op de DB.NL-
lijsten, dat hem
tenslotte - weliswaar indirect - een veroordeling wegens
belastingfraude heeft opgeleverd?
Of over zijn dreigende gezwaai - hier op de lijst - met een klauwhamer?

Erik vdMb