Vijanddenken: Het Roze Leger trekt er op uit

Sat Mar 3 12:13:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het ging om juow inbeeldingsvermogen,

Je onbegrijpelijk ge kat op homo's waar ook vele vele hetero's zich
verzetten tegen de expliciete discriminatie in  de regeringsverklaring.

Neem je voorbeelden nog eens waar je de voor- en afkeuren van werknemers
verwardt.

Je zou het prima vinden als de regering verklaard dat ambtenaren met
ontslagbescherming mogen weigeren in een bepaalde buurt te werken? Jouw
buurt, als enige genoemd. Op een bepaalde ov-lijn te mogen weigeren te
werken, alleen jouw ov-lijn?

Zolang je de vergelijkingen niet scherp maakt komt onze discussie nooit
terzake... En blijf je hangen in doen alsof voor- en afkeuren van
werknemers alleen de kwestie is met weglating van de explicitering van
een discriminatiegrond in de regeringsverklaring met de bescherming van
de discriminator, nota bene een wetsdienaar.

Fritz van Rikxoort