Vijanddenken: Het Roze Leger trekt er op uit

Sat Mar 3 11:08:15 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Het getuigt van enige humor als je ze het 'roze leger' noemt.

 Ik vond 'm zelf ook wel leuk...   :-)

 Maar op zich is dit een serieuze zaak...

 Hoeveel homo's (gedeeld door 2, uiteraard) zouden er jaarlijks trouwen
 en hoeveel van hen stuiten daarbij op een 'weigerambtenaar' (hoe weet
 men dat trouwens - loopt zo'n ambtenaar dan tijdens de trouwerij weg) ?
 Hoeveel ambtenaren van de burgerlijke stand zouden er zijn ? Hoeveel
 ambtenaren zouden 'weiger-ambtenaar' zijn ? Daaruit volgt het statistisch
 gemiddelde dat er zoal jaarlijks per ambtenaar geweigerd wordt. Dat zal
 in de orde van 0.00 en nog wat procent zijn. Het gaat over niets en toch
 gaat het er voortdurend over. Mijn thesis is dat dit louter komt omdat de
 CU in het kabinet zit en dat dit wijst op onverdraagzaamheid van libera-
 len en humanisten. Huichelaars die nu al jaren zitten te schreeuwen dat
 ze recht hebben op 'vrije meningsuiting' maar die anderen op hun beurt
 het recht daarop, zelfs op een eigen geweten, willen ontzeggen.

 Een tijdje geleden was die COC voorzitter op de TV omdat zijn club met
 de CU 'in gesprek' was geweest. Ik nog op deze lijst dat die meneer zo
 'smalend' deed. We weten nu waarom: tegelijk bracht deze meneer (die z'n
 zakken vult op kosten van de belastingbetaler, hij heeft dat vijanddenken
 nodig om z'n zakken te kunnen blijven) z'n 'roze leger' in stelling.

>daarom snap ik je tirades niet.
                   ^^^^^^^ ?
 Omdat onze partij aan dergelijke praktijken meewerkt daar waar we tegen
 discriminatie zouden moeten zijn (of voor mijn part doet men niets - dat
 kan natuurlijk ook altijd nog).

 Dit is precies hetzelfde als zo'n humanistische *mantelorganisatie* van
 de week. Mensen tekenen iets (worden middels wijanddenken eerst bang
 gemaakt), en dan blijken ze een volkomen abjecte club gesteund te hebben.

 We worden belazerd als ik weet niet wat.