D66-lijst

Sat Mar 3 10:48:35 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Vandaag weer eens even gekeken hier, het is allemaal AHA en DB.NL
>Kijk volgende week wel weer even, wat een onzin zeg.

 Surf naar,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/sidebar_d66.htm
 en men komt Erik (even raden: bagger, db, pilletje ?) nooit meer
 tegen.
 Heerlijk rustig... Men heeft wel door dat er iets speelt (vandaar
 dat ik even keek of de heren M en M elkaar soms elders in de haren
 waren gevlogen - en ja hoor, dat bleek het geval).

 Erik heeft 2/3 van de medelijsters weggejaagd, inclusief de twee
 lijsteigenaren (die maar 1 regeltje in de listheader hoefden in te
 tikken en we zijn er voor altijd van Erik verlost), gaf aanleiding
 tot de boycott door D66 van deze lijst en zo meer. Terwijl Erik ook
 nog eens niets heeft met D66 - Erik heeft niets met iets of iemand,
 voor hem is de PVV een vuurrode partij.

 Het is zonneklaar dat Hein de waarheid spreekt - hoe raar deze ook
 klinken mag. Erik heeft een eigen familielid (!) dermate (voor de
 rechter nog wel) getreiterd dat de dood erop volgde - Hein heeft
 daarom alle reden om bang te zijn dat Erik zijn kinderen iets aandoet.
 Ik word zelf al jaren via Internet gestalkt (niet door Erik) - ik
 weet maar al te goed wat Hein doormaakt.

 Als Erik inderdaad bij een zaak van Hein in de rechtzaal zat (of dat
 waar is weet ik natuurlijk ook niet), dan wijst dat op een psycho-
 patische persoonlijkheidsstoornis. Zoiets doet een normaal mens nu
 eenmaal niet.