Fluks 1 Kampioen !!!

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 3 09:57:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg Erik, ga je voortaan van alle deelnemers op dit forum familieberichten
forwarden? Zal D66 dan toch een kluwen van elite en middenstanders wezen?
De mijne zit nogal veel in sport, heidendom en garages, geloof ik. Typisch
zaken die me niet interesseren. Worsten interesseren me meer, maar *een*
keer Fluks-worst lijkt me genoeg, anders wordt mijn eetlust zo bedorven. En
dat wil je vast niet...
hv,u
-----