D66 en huurliberalisatie

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Tue Jul 31 19:48:39 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Die uitbuiting door huisjesmelkers bestaat nu ook nog, Hein,

Er is trouwens nog heel veel meer mis op de woningmarkt. Mijn zus werkt
bij een bank en ze vertelde me dat ze op een interne cursus had geleerd
wat voor mafia-praktijken er bestaan.

Bij executieverkoop schijnt het zo te zijn dat buitenstaanders worden
bedreigd om maar geen hoger bod te doen. Staat er een potige kerel bij de
deur die je indringend aankijkt en zegt dat hij denkt dat je geen hoger
bod wilt doen. En als je dan toch doorzet, zegt hij volgens mij is die
auto met kenteken xyz van jou en heten je kinderen Jantje en Marietje.
Volgens mij wil je geen hoger bod doen. Ik kan niet controleren of het
waar is, maar vrees het ergste.