Van koolzuugas-ideologie naar sociaal-liberalisme

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jul 18 11:59:54 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik weet niet beter dan dat een syllogisme begint met een feit (Socrates is
een mens), gevolgd door een norm (mensen zijn sterfelijk) waaruit vervolgens
een conclusie voortrolt (Socrates is sterfelijk) die ook weer normatieve
werking heeft. Jij begint al met een norm in je eerste premisse.

Groet,

Tjerk

Marc-Alexander Fluks