137.800 handtekeningen

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Jul 16 16:55:51 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Partrijgenoten, met gepaste doch bescheiden trots meld ik u dat de
> 137.800 handtekeningen die het initiatief Openheid over Irak, waarvan
> ik één der oprichters ben, z'n consequenties beginnen te krijgen.
Met steun van vele harde werkers .... :)

http://www.youtube.com/watch?v=KuZVx-UcG34
YouTube - Voorstander onderzoek oorlog Irak

http://www.youtube.com/watch?v=DmXoMynM_Xs
YouTube - Oud-Generaal Couzy voorstander onderzoek Irak

http://www.youtube.com/watch?v=HuM6lqbw_yg
YouTube - Bert Bakker wil openheid over Irak

http://www.youtube.com/watch?v=S2xXhCH4MuA
YouTube - Handtekeningenactie Openheid over Irak

http://www.youtube.com/watch?v=9MXkpqoGNlA
YouTube - SP Irak handtekeningencampagne op de afrikaandermarkt Rotter

http://www.youtube.com/watch?v=fS582tisbFg
YouTube - Rood Utrecht vraagt Balkenende te tekenen voor openheid Irak

... en vele vele anderen. Denk bv. ook aan die ene foto van enkele
maanden geleden.

Jammer dat er geen opnames zijn van de overhandiging aan de Eerste Kamer ...

Henk Elegeert