137.800 handtekeningen

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Jul 14 12:38:33 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 7/14/07, Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hoorde hem, Van Aartsen, ook op radio 1, marathoninterview,
> waar hij omslachtig zijn veranderde openheid over irak erkende.

Ja, hoorde ik ook, was een slap verhaal, maar hij is in ieder geval op
de goede weg...

> Inderdaad zit alles in Den Haag vaak vast.
> Het is een gesloten circuit, papegaaiencircuit,
> binnen zelfverzonnen spelregels waarover je niet mag praten
> en met wie niet (op de radio gaat het net over niet praten met Hamas).
> Beetje zoals kinderen kinderachtig spelen.

Zoiets ja. En helaas lees ik vanochtend in de krant dat Pechtold ook
meedoet met dit kinderachtige gedoe, terwijl het democratische deel
van de kamer spreekt met een Hamas vertegenwoordiger in Syrie. In
Syrie omdat alle Hamas volksvertegenwoordigers als politieke
gevangenen vastzitten in Israel.

Was een nuttig gesprek lees ik op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1153913/11/%27Gesprek_met_Hamas-leider_was_nuttig%27.html

Wat doet D66 in godsnaam in dit rijtje conservatieven met oogkleppen?
Blijf dan liever gewoon thuis...

Groeten,
Mark Giebels