Alle ledentallen gegroeid, behalve van D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jan 16 09:56:25 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien is Utrecht een uitzondering?
Als ik zie dat er in de omgeving totaal niks te doen rondom D66, terwijl de
rest van de borden spatten, moet je toch gaan vragen aan het bestuur.
We zien het maar als een slapende afdeling was het commentaar van de
voorzitter destijds, dus de mensen niet meer.
Het zijn oa, ook de oude kiezers die zijn gaan lopen hoor. Of is van 6 naar
3 zetels gewoon toeval?

Ger