Alle ledentallen gegroeid, behalve van D66

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jan 16 08:50:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat de afdeling Utrecht het goed doet bij verkiezingen is niet te danken
aan de JD en haar sociaal-liberalen. Kantjeboord redde een klassieke D66-er
het bij de kandidaatstelling voor de laatste raadsverkiezingen. Dat wekt
vertrouwen, zeker bij de aloude kiezers.

Mocht volgende keer de sociaal/neoliberale stroming de overhand krijgen dan
is ook Utrecht verloren. Dat er lokaal meer dan honderd nieuwe leden
kwamen, tegen de landelijke trend in, roept bij mij de vraag op: zijn dat
in hoofdzaak JDers en aanhang, of keren de verloren leden weer terug? Gaat
het om een Trojaans Paard?

hv,u
-----