Geldgroei EU

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Tue Jan 2 16:52:07 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ach ja,mensen beschuldigen als ze weg moeten gaan. Je mag de discussie
> toch
> wel winnn hoor, als e er zo op staat.

Niks Ger, je draait de boel om. Je beklaagt je op deze lijst dat de
geldgroei in de eurozone veel te hoog is. Dat verbaast mij, want dat is
volgens mij juist een "rechtse" klacht. Ik werp tegen dat dat niet
samengaat met je eerdere kritiek op de hoge rentestand. Ik merk op dat ik
van jou, wat er ook gebeurt (euro hoog of euro laag, rente laag en dus
geldgroei hoog of juist rente hoog en dus geldgroei laag) kritiek op de
EU, Zalm, "Aso" hoor. Verder nodig je uit het recht te zetten als mijn
indruk niet klopt.

Inhoudelijk ga je hier niet op in, maar je zegt alleen maar "je snapt er
niks van". Een nietszeggend antwoord dat je overal op kunt zeggen. Leg me
dan maar eens uit wat ik niet snap en hoe het dan wel werkt. Hoe komt het
volgens jou dat die geldgroei zo hoog is en wat is volgens jou het verband
met de rentestand? Wat is volgens jou de juiste politiek?