Geldgroei EU

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jan 2 16:37:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ja,mensen beschuldigen als ze weg moeten gaan. Je mag de discussie toch
wel winnn hoor, als e er zo op staat.
Net op de TV, een duurdere euro tov de US-dollar brengt minder inkomsten en
kan je beter niet investeren in Amsterdam , dus in de AEX.
Je bent iemand van het kan me niet schelen wat de benzine aan de pomp kost,
je tankt toch slechts voor 2 tientjes?
Ik ga wel hier net over de grens, 500 meter en dat scheelt in Duitsland,
maar door de euro nog duur.

Verder gaat het goed?

Ger