Wildplasser (was: Veiling van AHA)

Tue Feb 27 23:10:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 27-feb-2007, at 23:00, Hein van Meeteren wrote:

> Vannacht droomde ik dat Erik van den Muijzenberg premier van
> Nederland was geworden. Het was verschrikkelijk. Op de beroemde
> bordesscène opende hij ostentatief zijn gulp en ging treiterend
> lachend tegen Hare majesteit staan urineren. "Dat krijg je ervan,
> kreng, van al dat wanbeleid van je", siste hij de de verbouwereerde
> Majesteit toe. "Ik ben republiken, trut, wist je dat dan niet. Ik
> ga jou kapot maken, bitch, ik ga je slopen". het onheilspellende
> gelach dat erop volgde deed alle omstanders, inclusief
> Staatssecetaris Cehfren Hagens (afluisterzaken), sidderen van
> [...]

Alles wat je droomt is een deel van jezelf.

Jijzelf bent het die graag premier van Nederland zou zijn.
Jijzelf bent het die je wensdroom keer op keer verstoort door in het
wilde weg tegen mensen aan te plassen.
Jijzelf bent het die diep in je hart ook wel weet dat je knettergek
bent, en die vreest dat je eens door drie mannen in witte jassen zult
worden afgevoerd.

Erik vdMb