(Hein) was: Veiling van AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Feb 27 23:00:55 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Sterk spul zeker, die ginseng?

Vannacht droomde ik dat Erik van den Muijzenberg premier van Nederland
was geworden. Het was verschrikkelijk. Op de beroemde bordesscène opende
hij ostentatief zijn gulp en ging treiterend lachend tegen Hare
majesteit staan urineren. "Dat krijg je ervan, kreng, van al dat
wanbeleid van je", siste hij de de verbouwereerde Majesteit toe. "Ik ben
republiken, trut, wist je dat dan niet. Ik ga jou kapot maken, bitch, ik
ga je slopen". het onheilspellende gelach dat erop volgde deed alle
omstanders, inclusief Staatssecetaris Cehfren Hagens (afluisterzaken),
sidderen van weerzin en angst.
Niet snel erna werd EvdM afgevoerd door drie heren in witte jassen, die
hem ter plekke een shot Ginseng toedienden.
Met een vredige blik in de ogen liet de beroepsquerulant zich vervolgens
wegdragen.
De Premier Moge Rusten In Vrede.
(deze droom is gesponsord door Wai Ti Hu-Ginseng Producten, Taipeh,
Taiwan).