Beveiliging AHA

Tue Feb 27 23:12:14 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 27-feb-2007, at 1:04, Hein van Meeteren wrote:

> Wacht even, Mr B, ü wilde deze spijker toch poetsen. En poetst hij
> niet zoals ú hem gepoetst wil hebben, en wil er weer vanaf. Dat
> heet wegmiezeren.

Sterk spul zeker, die ginseng?

> Inderdaad. Hetgeen ik dus wenste aan te tonen. Daarmee is uw
> uitspraak  omvergeworpen.

Nee Hein, jij wilde het tegenovergestelde aantonen.
(Lees de discussie maar even terug.)

> Einde discussie.

Goh.
En hoelang ga je dat dit keer volhouden?

> (Overigens, De Westvlamen zien hun streektaal wel degelijk als taal)
> (Maar dat is een ánder onderwerp)

U zegt het.

Ik denk weleens aan een naamgenootje van me, op een Amsterdamse
woonboot.
Opa scheve schaats, schijnt het, en papa knots; het lijkt me geen
fijne start - wat jij Hein?

Erik vdMb