Beveiliging AHA

Tue Feb 27 00:24:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 26-feb-2007, at 23:53, Hein van Meeteren wrote:

> Ik merk dat mijn didaktische gaven op de proef worden gesteld.

Allemaal produkt van je door een overmatige ginsingconsumptie
overspannen verbeelding.

> Maar we geven niet op.

Nee, liever gaan 'we' zeven jaar doorzeuren over iets volslagen
onbenulligs dan dat 'we' toegeven dat De Morgen weliswaar een
Nederlandstalige krant is maar geen Nederlandse krant.

> Let op, beste blunderman. Klik eens hierop:
>
> http://vls.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Pers/artikel1000
>
> Dan ziet u een, inderdaad, *de West Vlaamse Wikipedia*, die trots
> zijn 1000ste artikel afficheert.

In welke categorie is dat artikel ondergebracht?
In de Categorie:Wikipedia:Nederlandstalige pagina

en dus *niet* in Categorie:Wikipedia:Nederlandse pagina

>  Is het West Vlaams een taal?

Nee.

Erik vdMb