Beveiliging AHA

Mon Feb 26 23:17:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 26-feb-2007, at 22:48, Hein van Meeteren wrote:

> Inderdaad. Een Nederlandse krant, zo wordt de krant ook vaak
> geciteerd: de Nederlandse krant De Morgen.

Uw zoekbewerking - "de Nederlandse krant De Morgen" - heeft geen
overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.

> Inderdaad, u krijgt het door.

De enige zoogdieren ter wereld die Nederlands spreken worden in die
atlas nu juist niet genoemd, malle man.

Sterk spul zeker, die ginseng?

Erik vdMb