Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 26 22:48:14 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Dus 'De Morgen' is een Nederlandse krant?

Inderdaad. Een Nederlandse krant, zo wordt de krant ook vaak geciteerd:
de Nederlandse krant De Morgen. Doet er niets aan af dat Belgen geen
Nederlanders zijn. Maar Nederlanders ook geen Belgen. Nederlands is
namelijk een nationale én een taalkundige verwijzing.  nederlands als
Taal en nederlands als Nationalituit. De context (kent u dat woord?)
bepaalt dan de betekenis.

> Dus de 'Atlas van Nederlandse zoogdieren' behandelt zoogdieren die
> Nederlands spreken?

Inderdaad, u krijgt het door. Of wilt u dat die atlas gaat heten: Atlas
van nederlandstalige zoogdieren, verenigd in de nederlandstalige chapter
van zoogdieren met een Nederlands paspoort"?.NEE, oen, ik zei net dat de
context bepalend is voor de betekenis. kent u dat woord? Context?

> Kortom: weer zo'n onderwerp waar je geen verstand van hebt.

Ja ja, u projecteert er weer aardig op los. Vijf maal geblunderd op één
zondagmiddag, verkeerde oprinchtingsdata genoemd, beter weten dan eçhte
wikipedianen, 54 tegenstemmen bij zijn kandidatuur, geen benul van het
Nederlands recht, ruzie met Jan en Alleman, stalker en querulant, en dan
toch een grote bek over andere mensen. En dan nu ook een
afleidingsmanoeuvre door een ander te attakeren. Inmiddels ken ik u
linke truukjes door en door en daar trapt meneer van Meeteren niet meer
in. Lastig, hé. Die kiekjes van eigen deeg. Dat noemde ik ooit Lik Op
Stuk beleid, en ik sta er nog hélemaal achter bij ettertjes als u.

> Met andre woorden, het hangt er maar vanaf wat men als
> oprichtingsdatum beschouwt:

Blablablabla, je behrijpt er geen reet van, beste man. U lult uedele
zich hier toch niet meer uit. Ú had het over "de" oprichtingsdatum, en u
noemde een verkeerd jaartal.
Helder zo?

> He het ook zij; toen jij hier je neus kwam laten zien -

Je luklt je hier toch niet meer uit, dat zei ik toch.

> na je  smadelijke afgang bij DB.NL -

En ook je rookgordijnen helpen je niet meer. Er is maar één smadelijk
afgegaan bij db.nl, en dat is Erikje die zijn zinnetje niet kreeg, en
als een zesjarige jaren en jaren doorjeremieert en kliert over zijn
afgang.

> was ik allang deelnemer van deze lijst.
> De suggestie dat ik jou naar hier zou zijn gevolgd berust op je per
> fietspomp tot zeppelingrootte opgeblazen egootje.

Ga maar eerst eens onderzoeken hoe fietspompen werken, beste man, bij de
hema kosten ze een tientje. En weet je wat, schrijf er een artikel over
ik wikipedia. Dan heb ik geen last hier meer van je. En nu snaveltje
toe, want je hebt jezelf weer eens totaal belachelijk gemaakt.

> vanaf nu: snaveltjes dicht en oogjes toe, dagdag,
>
> Ach Heintje Davids, ik ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt. :-)

Nee, beste knul, ook zo lul je je er niet meer uit. Je zit klem, en daar
pomp je je niet uit met dat fietspompje van de hema.