Beveiliging AHA

Mon Feb 26 21:39:08 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 26-feb-2007, at 10:19, Hein van Meeteren wrote:

> On Mon, 26 Feb 2007 08:02:07 +0100, Erik van den Muijzenberg

> Waaruit we de conclusie kunnen trekken dat Nederlandse en
> Nederlandstalige
> als bijvoeglijk naamwoord door elkander heen mogen en kunnen
> gebruiken.

Dus 'De Morgen' is een Nederlandse krant?

> Zo
> hebben we het over een Nederlands woordenboek, een Nederlandse atlas,
> terwijl we toch allen weten, of behoorden te weten, dat we daarmee
> tevens
> en misschien wel primair, Nederlandstalige bedoelen.

Dus de 'Atlas van Nederlandse zoogdieren' behandelt zoogdieren die
Nederlands spreken?

Kortom: weer zo'n onderwerp waar je geen verstand van hebt.

> Ik citeer de officiële website, lijkt me een goede bron (Ze staan
> nog wel
> online denk ik, dus je kunt het rustig nalezen.):
>
> " DB.NL vanaf de oprichting
> 01-10-1994 het Digitaal Manifest, de beginselverklaring van DB.NL
> bij de
> officiële oprichting in oktober 1994".

Met andre woorden, het hangt er maar vanaf wat men als
oprichtingsdatum beschouwt: de datum waarop een groepje burgers bij
elkaar kwam, of de datum waarop de stichting daadwerkelijk werd
opgericht.

He het ook zij; toen jij hier je neus kwam laten zien - na je
smadelijke afgang bij DB.NL - was ik allang deelnemer van deze lijst.
De suggestie dat ik jou naar hier zou zijn gevolgd berust op je per
fietspomp tot zeppelingrootte opgeblazen egootje.

> vanaf nu: snaveltjes dicht en oogjes toe, dagdag,

Ach Heintje Davids, ik ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt. :-)

Erik vdMb