Veiling van AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 26 20:58:11 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

> Ik zal nooit ergens achteraan lopen. Bij gebrek aan eigen overtuigingen
> vind ik het interessant om te zien hoe overtuigingen van anderen zoal
> in elkaar steken. Kijken welke fouten ze daarbij maken - en daar leer
> ik dan van. Da's een elegante truc om niet zelf tot overtuigingen te
> vervallen...  :-)

Als ik me er even tegenaan mag bemoeien: ik vind dat een erg leuke
eigenschap van je. Soms poneer je in mijn ogen onzin, maar dat geeft
niet. Het zijn altijd frisse, onafhankelijke, vaak ptrikkelende
meningen. Daar hou ik van. En je weet, jij was een van mijn inspiraties
tijdens de lijsttrekkersverkiezing.