Recht op AOW (was: COC maakt lijst 'weigerambtenaren')

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 20 22:46:12 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De AOW is een staatsuitkering, de pensioenen zijn dat niet. Ik denk dat de
pensioenen onbetaalbaar worden zodra de AOW-bodem (ook met hoge premie)
verdwijnt. Dan treedt een massieve verarming op van 90% van de oude
bevolking. Dan maar toch liever een brede volksverzekering, incl. met de
mogelijkheden tot fraude.
hv,u
------