Klassificatie-systeem voor D66'ers m.b.t. sociaal-liberalekoerscrisis

Mon Feb 19 19:06:23 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Marcel van Dalen <m.dalen10 at CHELLO.NL>,
>Begrijp ik goed dat ik in vak B behoor? Voor de goede orde: stuur per
>omgaande een tweede keer de classificatie naar afdeling Ede.

 Haha... ik bedoelde: de afdeling Ede min 1 persoon.   :-)

 Iedereen wil plotseling tot categorie D behoren (en verkettert vak A).
 Daar, in D, zit immers het D66-electoraat, wie daar zit heeft geen
 schuld aan de koerscrisis. Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet
 zo - feit is immers dat D66 (nog steeds) gebukt gaat onder de koerscrisis
 en onder manipulaties vanuit vak A (als dat gelukt was, zaten er thans
 drie vertegenwoordigers uit vak A in de Kamer - zoals de bedoeling was
 - in plaats van geen enkel).
 Kijk ook wat er deze week weer allemaal gebeurd is (Pechtold heeft ook
 rare dingen over homo's op z'n website gezet, hoor - zo absoluut is het
 allemaal niet)...

 Eigenlijk zijn er criteria nodig aan de hand waarvan men anderen en
 zichzelf kan klassificeren. Maar dan rijst het probleem dat het sociaal-
 liberalisme een ideologie van lik-m'n-vestje is. Het staat voor begin-
 selloos amusement (kijk maar in beide versies van het Sociaal-liberaal
 manifest - want dat is er natuurlijk weer wel). Erg diep gaat het bepaald
 niet.