Hoe geef ik mijzelf op voor de zwarte lijst van het COC ?

Sat Feb 17 11:44:14 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Openheid Marc,

't Is toch een recht te weten voor burgers
welke ambtenaren zichzelf actief boven de wet stellen
en medeburgers discrimineren,
kortom verder gaan dan bij voorkeur ander werk doen.

Neem dit idee:
"een oproep aan heteroparen om zich niet te laten trouwen door
weigerachtige ambtenaren.
Een beetje de tegenhanger van al die witte paren die zich nu melden bij
de zwarte wethouder in St. Niklaas.
[blanken wilden niet door hem getrouwd]"

Fritz van Rikxoort