COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Wed Feb 14 20:17:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  't Is een mooi voorbeeld van hoe de vrijheidsmanie haaks staat op het
>  geweten van mensen.

Zo maken anderen weer een lijstje van gewetenloze homo´s?

>  Iedereen-met-een-geweten zou tegen deze COC-gekte moeten zijn (wat
>  zouden de COC'ers er van vinden als er lijsten van homo's werden
>  gepubliceerd ?).

Nou ......

 > Maar ja, de sociaal-liberalen vallen daar weer eens
>  niet onder.

Als ze daar ´samen´ toe besluiten, dan mag dat toch wel?

>  Die weten alles weer eens beter.

Dat wordt dit nieuwe kabinet ook.

>  D66-Amsterdam wil dat dergelijke ambtenaren zelfs worden ontslagen.

Vreemd volkje. Dat doen we met andere ambtenaren ook niet.
Ik vind wel dat ze in die positie geen ambtenaar horen te worden.

>  Vandaag gaat de Amsterdamse gemeenteraad dat beslissen.

Ben  benieuwd wat de kersverse getrouwde Cohen daar van  vindt  "ter
gelegenheid van de herdenking van het eerste homohuwelijk."? ;)
Niet iedereen mag zoiets zo publiekelijk herdenken: "Burgemeester Job
Cohen van Amsterdam onthult woensdagochtend in het stadhuis een
gedenkplaat", toch? ;)

>  Een zwarte dag voor de democratie, een hoogtijdag voor het
>  sociaal-libera- lisme.

Er zullen onder het nieuwe ´vak K´ zo nog vele zwarte dagen gaan volgen
als gevolg van die geloofs´ziekte´.

De creationist/ID-aanhanger Andre Rouvoet kijkt nu reikhalzend al uit
naar een debat met onze landelijke (troetel) atheïst Ronald Plasterk.
Het zal toch niet waar worden dat de regering/Vak K zelf het debat gaat
leiden, wel ? Met Plasterk zelf in een hoofdrol? Neehhh ..... , wel?

Henk Elegeert