lijst in VN

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Feb 12 20:42:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, Feb 11, 2007 at 10:17:31PM +0100, Martin Lentink wrote:

> Tsjonge, wat een lijstje van 80 man al niet bereiken kan....(Natuurlijk
> deze lijst noch 'van' D66, noch een webforum)
>
> Ik betwijfel dus ten zeerste of daadwerkelijk dit lijstje werd bedoeld.

Nee, natuurlijk wordt dit lijstje niet bedoeld. Bedoeld wordt het
webforum dat D66 in die jaren in de lucht hield ('phorum' php software)
of het webforum dat ik voor Hein en consorten hostte toen D66 het
forum op de eigen site dicht zette vanwege aanhoudend gemekker en
geneuzel dat de discussie daar ondermijnde.

Hein en Allard waren op die fora behoorlijk actief.

(ik niet, ik vind webfora maar onhandig. Geef mij maar Usenet & Email)

Overigens, een paar jaar later maakte D66 een nieuwe start met een
webforum, na aanhoudende vragen en lang wachten. Ik heb niet recent
gekeken of dat nog steeds actief is en of de discussies nu vruchtbaarder
zijn.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |