psychiatrie

Antid Oto aorta at HOME.NL
Tue Dec 18 21:47:54 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Verhelderende filmpjes over de psychiatrie:
http://www.pseudowetenschap.nl/no_science.wmv
http://www.pseudowetenschap.nl/broadbandDSM.wmv

Kijken! Dit komt volgens mij uit de hoek van Scientology, die fel
anti-psychiatrie is. Daar valt wat voor te zeggen want psychiatrie heeft
niets met wetenschap te maken (Scientology en dianetics evenmin). Beiden
zijn sterk religieus.
Het is een schande dat er in Nederland zo'n fascistische wetgeving
bestaat genaamd BOPZ die het mogelijk maakt dat personen opgesloten
worden in isoleercellen en dwangmatig de meest verschrikkelijke
medicijnen ingespoten krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat D66 als
vrijzinnig liberale partij hier nog steeds goedkeuring aan geeft.

Ben overigens benieuwd welke DSM-IV code (de bijbel van de psychiatrie)
bij het esoterisch compulsief geklaag van dr. Fluks hoort..........

http://en.wikipedia.org/wiki/DSM-IV_Codes