Dawkins verboden in Turkije

Mon Dec 17 09:46:45 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Aha, dat fanatiek atheistische mindert... komt het gezondere agnostische
>daar nu voor in de plaats? Nou nog even dat (anti)esoterische naar de
>maan, en Marc Fluks wordt weer leesbaar!

 Maar ik ben nooit tegen geloof geweest. Iemand mag van mij best achter
 De Heere, de Profeet of de Gele Schemer aanlopen - als ik maar niet hoef.
 Ik stip de Gele esotheriek louter aan omdat dit D66 naar de knoppen heeft
 geholpen en we zelfs dat niet mogen weten (daar had de commissie Groenman
 het bst eens over mogen hebben, lijkt mij).

 Geel D66 staat *heel dicht* bij het Nazisme en dat is vrij eng. Gisteren,
 bij OVT van de VPRO-radio ging het daar ook over. Dat mensen van de VDB
 (de voorloper van D66 dus) in de 30'er jaren overstapten naar de NSB. Als
 men afgaat op wat Geel in D66 heeft uitgespookt en op de kwalijke rol van
 de Vrijmetselarij bij dit alles, dan is zo'n stap heel begrijpelijk.

 Zelf vrees ik dat Nederland over niet al te lange tijd ten prooi zal vallen
 aan een nieuw soort Nazisme - ik ben er faliekant op tegen dat D66 zich in
 die richting ontwikkelt (dat is de afgelopen periode, met al dat stiekeme
 Vrijmetselaar-gedweep met Sirius door D66-hotemetoten, helaas wel gebeurd).
 Er is nog veel meer Gele gekte dan dat ik hier tot nu toe gepost heb...