Klimaatdeskundigen Bali-top onder de loupe

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Dec 7 09:19:23 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

't Is inderdaad een droevig lijstje "deskundigen".  Meeus heeft
HBO-journalistiek gestudeerd, niet te verwarren met zijn broer die jeugd-
en sociaal-psycholoog is.
Het gaat dus voornamelijk om lobbyisten, begrijp ik. Dat haalt de waarde
van zo'n conferentie wel erg naar beneden, vind ik ook. Maar dat staat los
van wetenschappelijke rapporten...
hv,u
-----