Causatie en D66

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Aug 30 04:09:13 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik ga er van uit, dat je geelblond bent, jouw bijdragen van de laatste maand
scannend. Dat je je nu tot een kabbalistiek sui generis hebt gewend over
symboolgebruik en kleurstelling, verbaast me. Maar als je grote woorden
gebruikt, en als ik jou was, zou ik dat maar niet doen, moet je ze ook
kunnen adstrueren en onderbouwen; beide mogen tegelijkertijd. Wat schrijf je
zoal (te veel, dat wel, ik heb het overbodige weggeknipt, en moet je niet
ook eens werken of zo?):

>Al die oerconservatieve jongenclubs van D66 grijpen bewijsbaar terug op
 voorchristelijke flauwekul. <

Zo'n constatering roept mij, blauwgroen van ergernis, maar met rood-roze
Afrodite aan mijn zijde en de pijprokende Moira boven mij, want wie is nu de
baas der bazen, wie stuurt al die antropomorfen aan, de vraag op (1) hoe je
het begrip oerconservatisme definieert, want jouw hang naar de VDB kan als
zodanig worden gekwalificeerd (2) zijn er ook jongen- of meisjesclubs van
D66 die met ontblote borsten nadrukkelijk op nachristelijke flauwekul wijzen
en zo ja, kun je ons die foto van Iris of Lousewies scannen, mailen cq
MMS-en en wat is er voor flauwekul aan een hunebed te onderkennen?

Hopend op een spoedig antwoord, voor zover jouw nijvere werkzaamheden dat
toestaan,

Uw eeuwig dienstwillige,

Mr W.T. Jouwstra