Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Zonsverduistering tijdens Gay Pride

Wed Aug 8 13:57:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>,
>Heb je niet meegenomen dat tig homo's hier en daar in Amsterdam en
>elders in elkaar zijn geslagen zelfs dit pride-weekend?

 Bij mij om de hoek zelfs. Werd iemand zo hard geslagen dat er iets in
 z'n nekwervels of zo misging. Vreselijk natuurlijk, maar daar had ik
 het niet over. Ik merkte op dat de Gay-pride opstoomde door de Amster-
 damse grachten en daarbij het teken van de uitroeiing van de hetero's
 voerde.

 Zoiets op zo'n dag kan *geen toeval* zijn - hier hebben mensen van een
 (letterlijk) laag allooi over *nagedacht*. Net als over de regenboog
 met 6 kleuren. Op de boot in kwestie werd er zowaar met water gespoten
 teneinde een regenboog te creeeren. Leuk bedacht - tenzij je weet dat
 dit voor de duivel staat en voor de uitroeiing van hetero's.

>De COC-voorzitter hield een intelligente en strijdbare toespraak,
>waarin vooral de heteronorm die velen erin willen rammen werd genoemd,

 Hij polariseert, daar heeft hij een bedoeling mee. In plaats van dat
 de homo's blij zijn met de verworvenheden, zetten ze alles op het spel
 in een nietsontziende aanval op hetero's. Als men zo nodig een strijd
 wil (dom) dan zullen homo's die strijd verliezen en wordt *alles*
 teruggedraaid (net zoals dat cannabis-gedoe stapje voor stapje wordt
 teruggedraaid).

 Dat het goed mis is met de Marokkanen, is geen bewijs voor homo-vijan-
 digheid. Ik voel de haat *ook* als ik in Nieuw West kom. We worden door
 veel Marokkanen gehaat omdat we een blanke *Nederlander* zijn.

 Kortom: homo's dienen zich te matigen.
 Al was het maar uit eigen lijfsbehoud.