Groene, Paarse en Gele periode van D66: Helix

Wed Aug 8 13:25:55 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein Van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Maar Marcus, is dit alles een !bewuste! Samenspanning of zijn er externe
>sturende krachten actief en wordt men bestuurd en gestuurd ?

 Gestuurd wordt het zeker. Mensen noemen hun kind *niet toevallig* Helix.
 Hoe ver het gaat is vooralsnog een kwestie van heeveel men bereid is nog
 te geloven. Dit soort dingen loopt snel uit de hand, een foutje is snel
 gemaakt.

 Mijn voorlopige gok: dit is een groot verhaal waarvan sommigen gebruik
 maken. Vooral Vrijmetselaars en Joden (daarom botsten die met de nazi's
 - die geloven immers in hetzelfde). Het verhaal bestaat sinds 1717 - dus
 er is niets nieuws onder de Zon - en gaat om voorchristelijke mytholo-
 gie, astrologie en alchimie. Als astrofysicus kon ik de astrologie door-
 zien, de rest heb ik er in een maandje of zo aan pseudo-kennis bijgesurft.

 Je vindt het dus overal. Wie goed oplet, ziet overal op straat tekenen
 van de duivel die daar *opzettelijk* zijn geplaatst. Het gaat *heel ver*.

 Voorbeeldje van wat ik zojuist verneem...

 Davitamon (let op de naam: David-Vita-Amon) wordt gemaakt door,
    Omega Pharma/Chefaro/Fagron
    ^^^^^        ^^^^^^^ Farao Chefren: de middelste piramide van Gizeh
    zonsverduistering    en bouwer van de Sfinx
 De URLs zijn,
    http://www.davitamon.nl
    http//www.omega-pharma.be
    http://www.chefaro.com
 'Drugsbaas' is Ger van Jeveren,
    http://www.omega-pharma.be/ktmlpro/files/uploads/N%20CV%20Ger%20van%20Jeveren.pdf
 in 's mans CV staat bovenaan een piramide.
 Oftewel: hij is Vrijmetselaar.   ^^^^^^^^

 Maar we moeten thans zoeken in D66. Het scenario is er, tal van zaken van
 D66 passen daarin (ik was de smalende godslastering vergeten - en nu dus
 zoontje Helix van Lousewies) maar het gaat er om om meer linken te vinden
 die het scenario bevestigen.

 Volgens mij heb ik het scenario feilloos aangegeven en gaat het slechts
 nog om de invulling met wat meer namen en omstandigheden.

 Dit is wat er gebeurd is - dat staat wel vast.
 Vraag rest wie er allemaal aan heeft meegedaan.

 Marc Fluks