Hoeveel kleuren heeft de regenboog: Draak op site Gay krant

Wed Aug 8 14:27:25 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik zojuist richting Hein Van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Wie goed oplet, ziet overal op straat tekenen van de duivel die daar
>*opzettelijk* zijn geplaatst. Het gaat *heel ver*.

 Via een BvdH-oproep van een paar minuten geleden om iets tegen
 'homogeweld' te doen, kom ik op de site van de Gay Krant.
    http://www.gk.nl

 Wat ziet men hier ?
    http://www.gk.nl/cmsdata/cms_afbeeldingen/header.gif

 Hier staat een vuur-spuwer. Zeg maar: de draak.
 De draak (vooral een draak met de 7 koppen van de 7 planeten uit de
 oudheid) staat voor Satan. Ook de Gay krant propageert dus het uit-
 roeien van hetero's...

 Wederom: dit kan geen *toeval* zijn. Iemand die op de hoogte is
 van de betekenis van de symboliek, heeft deze foto daar *doelbewust*
 geplaatst.