Het wikipedia gedoe, was Re: 'Pols'

Thu Apr 26 23:11:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 26-apr-2007, at 13:48, Hein Van Meeteren wrote:

> [...]

gaaaaaaaaaaap

> # Hein kan nog steeds handelen en spreken.
>
> Nee, dat kan hij niet.

Ja dat kan hij wel. Hein kan op de D66-lijst doorzeuren, Hein kan op
zijn eigen website doorzeuren, Hein kan in allerlei Internetfora
doorzeuren, Hein kan tegen een bevriende journalist doorzeuren, Hein
kan aangifte doen (die vervolgens wordt geseponeerd), Hein kan met
een klauwhamer rondzwaaien, Hein kan zich opnieuw per email met mijn
seksuele leven bemoeien, kortom Hein kan nog steeds handelen en spreken.

> Op wikipedia is hem met een volledige en permanente blokkade de
> mond gesnoerd.

Zoals gezegd: kwestie van een ander IP-nummer regelen (via een
Internet-café bijvoorbeeld).
En een andere gebruikersnaam kiezen.
Maar dat hoef ik iemand die zich van sokpoppen en open proxies
bedient niet uit te leggen neem ik aan.

> En waarom?

Omdat ene BriBri zich niet wist te gedragen en Hein als een sokpop
van BriBri wordt beschouwd.

> Een zekere Muijz heeft lopen beweren dat iemand die voor Hein het
> woord voerde een 'sokpop' is van Hein.

Maar dat Hein een sokpop is van BriBri heb ik nooit beweerd, en de
blokkade lijkt me dan ook onrechtmatig.
Intussen begreep ik dat de Arbitragecommissie zich buigt over de
vraag of deze zaak in behandeling moet
worden genomen, dus dat wacht ik maar even af.

> Stoken dus. Gefeliciteerd, jongmensch, u kan nu stalken zonder
> weerwoord. DDR in optima forma.

Ik bemoei me al maanden niet met de hele affaire.

> Wie alles naleest ziet maar een iemand die als een malloot tekeer
> gaat: Muijz. Hetzerig en treiterend, zoals gewoonlijk.

Maar m'n beste man, *ik* ben niet geblokkeerd.
Ergens moet er toch iets niet kloppen in je redenering.

> Inderdaad. Dus schenden van privacy kan niet ongestraft
> plaatsvinden , hoe graag men dat ook wil ontkennen.

En smaad en laster dus ook niet, hoe graag je dat ook zou willen
ontkennen.

Erik vdMb