Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

Thu Apr 26 23:19:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 26-apr-2007, at 19:21, Hein van Meeteren wrote:

> Nee,

Ja.

> alleen u krijgt van mij snoeihard de wind van voren. Daar maakt u
> het zelf naar. In tegenstelling tot u heb ik weinig ruzies op
> internet.

Je maakt je aantoonbaar al jaren schuldig aan tieren en dreigen op
Internet.
Je hebt me hier laatst zelfs met lichamelijk geweld gedreigt.

> Inderdaad, maar IK heb haar naam, adres en gegevens.

Voor de draad ermee dus.
Opdat ik tegen deze mevrouw, die zich achter een pseudoniem
verschuilt en aldus
aanspreekbaarheid ontduikt de rechtsgang kan inzetten.

Erik vdMb