Steun gevraagd voor terreur op wikipedia

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Apr 26 19:21:53 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> Nou, je kunt er zelf anders ook wat van.
Nee, alleen u krijgt van mij snoeihard de wind van voren. Daar maakt u
het zelf naar. In tegenstelling tot u heb ik weinig ruzies op internet.
De onverkwikkelijkheden op wikipedia zijn ook tot u terug te voeren.
> En BriBri blijkbaar ook, want waarom is die ook weer voorgoed geblokkeerd
> op Wikipedia?
Omdat ze fgedwongen werd tot juridische actie tegen een manifeste
privacy-schending, waartegen niemand iets wenste te doen, integendeel,
men zette de pagina inclusief schending op slot zodat geen correcties
meer mogelijk waren. Dan blijft weinig meer over dan civiele actie, ik
ben dat volledig met haar eens.

> Zoals gewoonlijk draai je weer alles om.
Zei Mister omdraaier himself.
> Mocht mevrouw werkelijk bestaan dan is ze zich te buiten gegaan aan
> smaad en laster jegens mij.
Oh ja? Welke smaad en welke laster? Ik zal dat aan haar doorgeven.
> Daartegen dien ik beschermd te blijven; het is dus zaak Hein dat je
> haar naam en adres verstrekt
> opdat het recht haar loop kan hebben tegen de persoon in kwestie.
Eerst aangeven welke smaad en welke laster, dan wil ik dat in overweging
geven.

> (Mocht ze dan met een tegenwerping komen dan kun je haar het volgende
> citaat uit Wikipedia voorhouden:
>
> "U verschuilt u achter een pseudoniem, dat is ontduiken van
> aanspreekbaarheid.
> Graag uw naam en toenaam, eventeel alleen uw emailadres, opdat ik de
> rechtsgang kan inzetten. Hoogachtend Raadsvrouwe 21 apr 2007 18:36
> (CEST)"
Inderdaad, maar IK heb haar naam, adres en gegevens. En ben bereid die
te geven aan een ieder die redelijk belang heeft bij die gegevens. Toon
dat belang aan en ik zal u bedienen. In overleg met haar.