Het wikipedia gedoe, was Re: 'Pols'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Apr 26 19:15:07 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
> Hein heeft regelmatig de vrijheid die Internet biedt gebruikt voor
> het beledigen en bedreigen van anderen.
Weer een manipulatieve omkering van feiten. Daar trapt niemand in, m'n
beste. Het is Erik van den Muijzenberg die alom bekend staat als
ruziezoeker, querulant en stalker. Velen wensen, durven of kiezen NIET
met hem in "discussie" te gaan, wetende dat ze dan tot volgend
stalk-slachtoffer gepromoveerd kunnen worden. Ik heb dat wel gedaan, en
doe dat nofg steeds, omdat ik vind dat zieke geesten bestreden moeten
worden. Dat heeft me gestaan om reeds tien jaar stalken door deze zieke
geest, het zij zo.

> Wat een flauwekul.
> Zoals ik al vaker tegen Hein heb gezegd: maak een website aan en
> zet alle informatie met betrekking tot DB.NL online.
Hou nu eens op over die stichting. Die is keurig opgeheven én vereffend,
en de overgebleven gelden zijn keurig terecht gekomen bij een
gelijksoortig initiatief. Een voorbeeld van correct bestuurderschap
waarvoor de voormailige bestuurders van DB.NL van harte gecomplimenteerd
zijn door notaris en Kamer van Koophandel.
Alleen ene Muijz zeikt al jaren, omdat hij zijn zinnetje niet kreeg.
> In plaats daarvan strooit Hein allerlei aantijgingen jegens mij rond.
Nee, ik stel dat u Brigitte (BriBri) en mij van sokpopperij beticht, bij
herhaling, ondanks onze ontkenning, en u weigert bewijs in ontvangst te
nemen van het tegendeel. Dat heet manipulatie en stoken. Het heeft
geleid tot mijn volledige blokkade op wikipedia. Dat heet diktatuur. En
onrechtvaardigheid.
> Alleen duikt sindsdien ene BriBri op die hetzelfde malle taalgebruik
> als Hein hanteert
Ze is ook juriste, en vermoedelijk is dat "malle taalgebruik" gewoon
juridische taal.
> en zich van hetzelfde IP-nummer bedient,
Ze maakt gebruik van mijn wifi-voorziening en dan krijg je soms
hetzelfde IP-adres. Als u iets van internet zou begrijpen, zou u dat
moeten weten.
> en van
> wie wij moeten aannemen dat zij de advocaat van Hein is
Nee, dat is nooit beweerd (stropop dus). Ze is een goede vriendin, én
advocate, én een heel leuke vrouw.
> en tijd
> heeft om aan een Wikipedia-artikel over haar cliënt details toe te
> voegen en andere gebruikers met juridische aktie te dreigen als
> zij haar/Heins zin niet krijgt......
Nee, het gaat om schending van een privacy-recht, dat aantoonbaar was,
en waartegen geen moderator wenste op te treden. Sterker nog: de pagina
werd voor correctie opslot gedaan, inclusief privacy-schending, waardoor
Brigitte -vertelde ze me-  niets ander meer kon doen dan de juridische
consequenties voorspiegelen. In ons recht leidt schending van recht
namelijk tot juridische actie als elk overleg en onderlinge schikking
wordt geblokkeerd. In casu gebeurde dat.

BriBri werd vervolgens TOTAAL geblokkeerd, en voor het gemak ik ook,
eveneens permanent en volledig, want ik was immers "een sokpop van
BriBri" (hetgeen vdM ooit beweerde en waaraan kennelijk geloof is
gehecht door enkele verdoolden). En als "sokpop" moest ook ik dus worden
geblokkeerd, terwijl ik in het geheel geen woord had geuit op wikipedia.
De DDR is er niets bij. Dát is Eriks opvatting van democratie en
vrijheid. Het is thans volstrekt duidelijk geworden.
Inmiddels is de privacy schending wèl opgeheven, maar de blokkades tegen
BriBri en mij blijven bestaan. Geen enkele gelegenheid voor weerwoord,
terwijl er vrolijk op los wordt gelogen op diverse overlegpagina's.
Lekkere club, die wikipdia.......