bio ethanol

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Apr 21 11:53:23 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hoe verhoudt zich dit prudent gebruik tot het louter voor de lol
> langs de Braziliaanse kust rondtoeren van ene Hein van Meeteren plus
> vriendin? *)

Beetje jaloers? Heerlijk, die kust daar. En natuurlijk ook mijn vriendin. We stookten onze auto met pure rum, en dat beest reed als een zonnetje. Moet u eens proberen. We reden van Natal tot Salvador, en weer terug. Wederkeer in Nederland via de schoolslag. Duurde even, maar was verfrissend. Onderweg nog even de Azoren aangedaan, aangelegd en  plaatselijk alkohol in ons tankje gedaan. Ja dat kan je allemaal, als je je eigen centjes verdient en geen zieligdoenerige parasiet bent van de gemeenschap. Prettig weekend.