Waarheen?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Apr 19 12:48:47 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je laat je wel in de kaart kijken, Hein. Ik sprake nadrukkelijk van
*Hollandsche Grachtengordel*. Niet alleen Amsterdam kent gordelende
grachten waar de self-made elite tezamen komt. Je voelt je kennelijk
aangesproken als drijvende minkukel die elke dag moet opkijken naar luxe
gevels en hoerenramen. Vereenzelvig je niet te veel met je omgeving!
Overigens zou ik je ook geen woning aan de Zuidas toewensen.

hv,u
-----