LvdL over vrijzinnigheid

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Sep 28 12:45:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Hein, dat er nog wat vrijzinnige types rondlopen in een
anti-vrijzinnige samenleving lijkt me logisch en is hoopgevend, maar
daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er juist om een
vrijzinnig-democratische (of liberaal-democratische, ook goed)
*samenleving* te bereiken en daarvoor zijn inderdaad m.i. onderwijs,
veiligheid en economsiche voorspoed noodzakelijke voorwaarden.

Groeten,
Mark Giebels