LvdL over vrijzinnigheid

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 28 12:26:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Overigens: een paar minuten geleden is de stemming voor de lijst beein-
> digd. Ben benieuwd naar de resultaten (ik zette Hein op 1 en Bertus op
> 2, daarna wat tweede voorkeur en afvullen lijstje met namen die niet op
> de lijst van de commissie voorkwamen)... Mogelijk staat het morgen op
> de D66 website ?

Zaterdag woredt ieder gebeld, in volgorde van hoogte, dus te beginnen
bij 2, dan 3 etc. Vervolgens dienen de toptieners zich te begeven naar
de woning van AP, heb ik begrepen, om aldaar met hem nader kennis te
maken. Tot maandag mogen mensen zich terugtrekken die  verdriet hebben
(of iets anders) over hun definitieve plaats. Ik denk dat het hele
zwikkie dus dinsdag op de website komt, want dan pas ik alles definitief.