Toespraak Pechtold

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Sep 22 20:46:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj, bezin je op je gedrag hier.

Net als Hein sla je wild om je heen, anderen totaal onheus bejegenend,
en waar is het nou helemaal voor? Een puntje anti-Pechtold en pro-Hein
proberen te scoren in een discussie waaraan je geen eer kunt behalen.

Ik heb voor Pechtold als lijsttrekker gestemd, maar zeg maar waar ik
Pechtold napraat. Ook hier onzorgvuldige beschuldigingen, ach gedraag je
toch als gewoon fatsoenlijk mens die anderen in hun waarde laat.

Bart