Toespraak Pechtold

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Fri Sep 22 21:26:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Kaj, bezin je op je gedrag hier.

Ik zou zeggen, doe jij dat eens. Tot nu toe doe je niks anders op deze lijst
dan volgzaam de weg volgen die welke leider van D66 je ook wijst. Sans
critique.
En dan wederom dus een lid van het kliekje die D66 al jaaaaren louter
verkiezingsnederlagen bezorgt.

> Net als Hein sla je wild om je heen, anderen totaal onheus bejegenend,
> en waar is het nou helemaal voor? Een puntje anti-Pechtold en pro-Hein
> proberen te scoren in een discussie waaraan je geen eer kunt behalen.

Dat is mijn punt helemaal niet. En dan: eer behalen, denk je dat ik het
daarvoor doe? En 'pro-Hein' - nu probeer je mij te betichten van hetzelfde
gedrag als waar ik jou van beticht.

> Ik heb voor Pechtold als lijsttrekker gestemd, maar zeg maar waar ik
> Pechtold napraat. Ook hier onzorgvuldige beschuldigingen, ach gedraag je
> toch als gewoon fatsoenlijk mens die anderen in hun waarde laat.

En *dat* is nou precies mijn reden in jouw geval, Bart - dat doe jij dus óók
niet. Mensen hier hoeven maar een héél kort & klein kritisch piepje te laten
horen en HUP, daar is Bart 'Zwitserse Garde' Meerdink weer om het de kop in
te drukken.