Verdonk moet beslist aanblijven (was: Verdonk moet ook weg)

Fri Sep 22 08:00:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Rita Verdonk! Ik heb haar naam nergens horen vallen vanavond, behalve dus
>bij opgemeld program.

 Ik vind het wel iets geestigs hebben dat iedereen oplazert (AHA, Brinhorst,
 Pechtold, Van der Laan, Donner, Dekker) behalve Verdonk. Het is trouwens
 nog erger dan dat - gisteren verspreidde het ANP een persbericht waarin
 alle bewindslieden stonden die Balkenende voortijdig zag vertrekken (2 met
 een reguliere reden, 11 wegens normen en waarden). Neen, Verdonk moet
 beslist blijven ! Ze is de verpleegster die ons nationale gekkenhuis nodig
 heeft.

 Dat men om dit theater gaat zit lachen, zegt genoeg. Iedereen prutst maar
 wat, het maakt niet meer uit welke joker waar zit. Alles gaat toch fout.
 Zo'n hoed met een rookworst in de Ridderzaal is een pracht van een symbool
 voor het nihilisme. Trouwens: liever een rookworst dan het hakenkruis.

 Slechts de enkeling heeft door dat de verloedering voortkomt uit de normen
 en waarden in plaats van andersom. De gekte van Balkenende is niet de op-
 lossing maar hij is het probleem.

 Ik kreeg pas echt lachstuipen toen ik hoorde dat er weer een gevangenis
 in de fik stond... God straft onmiddellijk...    :-))

 Zal het vandaag weer zo'n leuke dag worden ?