Liberaal Democratische Partij - best interessant!

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Sep 14 10:12:46 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik eerder:
On 9/14/06, Mark Giebels <mark.giebels at gmail.com> wrote:
> Overigens ben ik vooral benieuwd naar je gesprek met Van Tuyll en je
> mening over het manifest.

Hein, ik las net een paar zinnen hierover in een eerdere email van je
die ik over het hoofd had gezien. Maar iets meer uitweiden wordt
natuurlijk nog altijd gewaardeerd. Ik vind dit manifest namelijk nog
minder vrijzinnig-democratisch dan het D66 programma, en daar was ik
al niet erg enthousiast over.... Als dit LibDem manifest van het CDA
zou zijn gekomen had ik niet vreemd opgekeken....Normen, waarden,
respect, veel meer is het niet.

Groeten,
Mark Giebels