Liberaal Democratische Partij - best interessant!

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Thu Sep 14 10:10:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Politiek gaat over ideeën, debat, beleid, over wat we samen willen.
> Discussie over peilingen en ander inhoudsloos politiek gehakketak zijn
> prietpraat voor de mindere zielen voor die dat allemaal te hoog gegrepen
is.
Jesus Christ, Bart... Als je daar echt zo hartstochtelijk van overtuigd
bent, dan raad ik je aan om NU een vlammenwerper te scoren en het
partijbureau aan de Voorburgwal binnen te rennen. Daar had men immers toch
het liefst een gehandicapte, allochtone en werkloze lesbiënne op plaats 2
van de kandidatenlijst om "the sorry vote" binnen te halen...?

"Discussie over peilingen en ander inhoudsloos politiek gehakketak" is juist
waar de partijtop zich al jaren mee bezig houdt...